آرشیو مرداد ماه 1402

مهاب پلیمر راستین غرب

قیمت شیر اطمینان

۱۰ بازديد

شیر اطمینان



قیمت شیر اطمینان




قیمت شیر اطمینان به عنوان یکی از شیرآلات صنعتی چدنی مجموعه مهاب پلیمر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این شیر صنعتی که با نام شیر اطمینان فشار نیز شناخته می شود، از تجهیزاتی است که جهت دستیابی به کنترل فشار بهترین عملکرد را دارد.

طراحی شیر اطمینان

طراحی انواع شیر های اطمینان در فشار 10 درصد بیش از فشار مخزن که قادر به تحمل آن باشند، انجام می شود.

فروش شیر صافی چدنی فلنجدار

۱۰ بازديد

شیر صافی 

فروش شیر صافی چدنی فلنجدار

فروش شیر صافی چدنی فلنجدار برای صنایعی که در اتصالات خود نیازمند فیلتر شدن سیالات می باشند تا از ورود ناخالصی ها جلوگیری کنند، توسط شرکت مهاب پلیمر راستین غرب در سراسر کشور انجام می شود. مهاب پلیمر این شیرآلات پر کاربرد را همراه با تخفیف با بهترین کیفیت ساخت عرضه می کند تا مشتریان عزیز از عملکرد خوب این شیر صافی بهره مند شوند. لازم به ذکر است که استفاده از شیرآلات صافی چدنی فلنجدار در اکثر پروژه های صنعتی مربوط به اتصالات استفاده می شود. از این رو فروش آن به صورت گسترده در سراسر کشور انجام می گردد.

لیست قیمت فشار شکن چدنی

۱۰ بازديد

شیر فشارشکن

لیست قیمت فشار شکن چدنی

جهت دریافت لیست قیمت شیر فشارشکن چدنی و اطلاع از قیمت انواع سایز های این محصول می توانید به منوی لیست قیمت در سایت مراجعه نموده و با مشاهده هریک از قیمت ها در صورت نیاز اقدام به خرید بنمائید.
شیر فشار شکن چدنی ساخت مهاب پلیمر به عنوان یکی از پر کاربرد ترین شیرآلات صنعتی چدنی، با بهترین کیفیت همراه با تخفیف ویژه در سراسر کشور به مشتریان عزیز عرضه می گردد.
شیر فشارشکن با متریال های مختلفی از جمله، فولاد، استیل، برنج و چدن تولید می شود که در مهاب پلیمر با بهترین کیفیت چدن داکتیل که از مقاوم ترین انواع چدن می باشد، تولید و عرضه می گردد.
شرکت مهاب پلیمر با در نظر گرفتن این فاکتور ها، در جهت تامین نیاز مشتریان، شیر فشار شکن چدنی را با کیفیتی مطلوب همراه با تخفیف عرضه می کند. فقط کافیست با واحد فروش تماس گرفته و تعداد و اندازه سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.

شیر یکطرفه دریچه ای چدنی

۱۰ بازديد

شیر یکطرفه دریچه ای چدنی

شیر های یکطرفه ی دریچه ای دارای مزیت های فراوانی هستند و بازار فروش آن ها تقریبا بازار محبوبی به شمار میرود.
وجه تا وجه این شیر ها از استاندارد های F۶ , DIN۳۲۰۲, BASIC SERIES ۴۸ تبعیت می کند . درپوش و بدنه آن توسط پیچ و مهره بهم متصل شده و بصورت عمودی و افقی کاربرد دارد و کاربرد ان در صنعت برای استفاده ی مواد غیر خورنده ، مایعات ، گاز و بخار در صنعت اب و فاضلاب و... است
از این محصول که با جنس بدنه چدن و چدن نشکن و با دیسک از جنس چدن نشکن و زبانه رینگ پوشش کرم یا استیل یا برنز یا لاستیک و غیره برای کاربری مختلف و برای سیال آب سرد و گرم با فشار کاری 10 تا 16 بار مورداستفاده قرار می گیرد.

خرید شیر کشویی زبانه لاستیکی

۱۱ بازديد

خرید شیر کشویی زبانه لاستیکی

شیر کشویی زبانه لاستیکی در کلیه تاسیسات آب رسانی از جمله آب آشامیدنی وخام و سیالات غیر خورنده تا دمای ۸۰ سانتی‌گراد به کار برده می شوند. 
 بدنه شیر فلکه کشویی از جنس چدن داکتیل و فلکه شیر، از جنس چدن خاکستری ساخته شده است. همچنین دسته شیر کشویی از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است.شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی با رنگ پودری آپوکسی و به روش الکترواستاتیک پوشش داده می شود. حداقل ضخامت پوشش شیر برابر با ۲۵۰ میکرون است. زبانه لاستیکی شیرفلکه باعث بهبود آب بندی شیر فلکه و افزایش طول عمر آن شده است. وجود زبانه لاستیکی در شیر و پوشش آن، باعث می ‌شود تا بتوان از شیر فلکه برای استفاده در خطوط آب آشامیدنی و سایر سیالات استفاده نمود.
  • سایز این شیر فلکه 50 تا 300 میلیمتر می باشد. 

قیمت شیر کشویی زبانه لاستیکی

۱۰ بازديد

شیر کشویی زبانه لاستیکی


قیمت شیر کشویی زبانه لاستیکی

شیر فلکه کشویی به منظور باز و بسته کردن و کاهش فشار در تاسیسات وخطوط انتقال آب آشامیدنی به کار برده می شود.شیر فلکه کشوئی زبانه لاستیکی بدلیل ویژگی ارتجاعی بودن زبانه ، تضمین کننده آب بندی 100% تا فشار مورد نظر (10 تا 16 بار) خواهد بود.
شیر مناسب برای قطع و وصل کامل جریان آب خام ، آب آشامیدنی ، فاضلاب ، روغن ، هوای فشرده و تمامی گاز های خنثی و تحمل دمای ماکسیمم این شیر تا 80 درجه سانتیگراد می باشد. شیرهای کشویی وظیفه قطع و وصل جریان سیال را به عهده دارند و در اصطلاح به شیرآلات on/off معروف می باشند

انواع شیرآلات صنعتی و کاربرد آن ها

۱۰ بازديد

انواع شیرآلات صنعتی و کاربرد آن ها

شیر آلات صنعتی، شیرآلاتی هستند که در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، تاسیسات و آب و فاضلاب برای کنترل، قطع و وصل جریان سیالات درون لوله ها به کار برده می شوند.
 

شیر آلات صنعتی ابزاری هستند که درصنایع مختلف با توجه به موقعیت و نوع عملکرد آن ها مورد استفاده قرار می گیرند که از مهم ترین استفاده آن ها  می توان از برای ایجاد قطع و یا وصل کردن سیالات در درون لوله اشاره کرد.

شیر های صنعتی از لحاظ ظاهری به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • شیر کشویی یا دروازه ای 
  • شیر کروی 
  • شیر سوزنی  
  • شیر مخروطی
  • شیر گلوله ای یا توپی
  • شیر یکطرفه