آرشیو دی ماه 1402

مهاب پلیمر راستین غرب

شیر اطمینان چدنی در زنجان

۶ بازديد

شیر اطمینان 

شیر اطمینان چدنی در زنجان

شیر اطمینان چدنی، به دلیل ویژگی‌های خاص خود، به یکی از اجزای حیاتی در سیستم‌های صنعتی تبدیل شده است.
این شیر صنعتی با بهترین کیفیت ساخت توسط شرکت مهاب پلیمر به فروش می رسد.
شیر اطمینان چدنی یک وسیله ایمنی است که برای جلوگیری از افزایش فشار بیش از حد در سیستم‌های تحت فشار مانند مخازن، خطوط لوله، دیگ‌های بخار و سایر تجهیزات استفاده می‌شود.

ویژگی های شیر اطمینان چدنی

ویژگی‌های اصلی شیر اطمینان چدنی عبارتند از:
  • فشار تنظیم شده: فشار تنظیم شده شیر اطمینان چدنی، فشاری است که در آن شیر باز شده و مقداری از سیال را تخلیه می‌کند. فشار تنظیم شده شیر اطمینان باید با فشار کاری سیستم مورد نظر مطابقت داشته باشد.
  • دبی تخلیه: دبی تخلیه شیر اطمینان چدنی، مقدار سیالی است که شیر در هر دقیقه می‌تواند تخلیه کند. دبی تخلیه شیر اطمینان باید به اندازه کافی باشد تا بتواند فشار سیستم را به سرعت کاهش دهد.
  • دمای کارکرد: شیر اطمینان چدنی باید در محدوده دمایی مشخصی کار کند. دمای کارکرد شیر اطمینان باید با دمای عملیاتی سیستم مورد نظر مطابقت داشته باشد.

شیر کشویی زبانه فلزی

۷ بازديد

شیر کشویی زبانه فلزی

شیر کشویی زبانه فلزی در سمنان

شیر کشویی زبانه فلزی در سمنان، شیر فلکه ای است که از آلیاژ چدن ساخته شده و به منظور استفاده در قطع و وصل کردن جریان سیال مورد استفاده قرار می گیرد. شیر کشویی زبانه فلزی در ساختار خود دارای یک دیسک بوده که توسط میله ماردون به فلکه وصل می شود و همراه با چرخش فلکه به صورت کشویی باز و بسته می گردد. شیر کشویی زبانه فلزی در سمنان که از شیرآلات صنعتی چدنی محسوب می شوند از جنس بدنه چدن بوده که به صورت چدن خاکستری و یا چدن داکتیل تولید می شوند. 

شیر اطمینان در مشهد

۶ بازديد

شیر اطمینان

شیر اطمینان در مشهد

شیر اطمینان چدنی در مشهد توسط شرکت مهاب پلیمر راستین غرب با بهترین کیفیت ساخت به فروش می رسد. این نوع شیر جهت محافظت از مخزن طراحی شده است که با یک فشار از پیش تعیین شده باز می‌شود. شیر اطمینان ساخته شده از آلیاژ چدنی را می توان در ابعاد مختلفی در بازار تهیه کرد
نوع اتصال شیر اطمینان چدنی از فلنج است و سوپاپ اطمینان آن که فشار ماکسیمم است نیز از نوع اهرم دار است. کلاهک و بدنه آن که از جنس چدن می باشد سبب دوام بیشتر این شیر نیز می گردد. شیر اطمینان چدنی در شبکه هایی استفاده می شود که سیال موجود در آن عموما از جنس آب و یا بخار باشد.
خرید شیر اطمینان چدنی در مشهد را می توانید در بهترین کیفیت ساخت و در ابعاد و اندازه های مختلف انجام دهید. 

مشخصات فنی شیر اطمینان چدنی

 
سایز 50 تا 100 میلیمتر
فشار کاری 16 بار
بدنه چدن خاکستری
محور استنلس استیل
رینگ آبندی استنلس استیل
رنگ اپوکسی پودری به روش الکترواستاتیک
استاندارد تست ISO 5208
موارد استفاده کلیه سیالات از جمله: آب / بخار / روغن
استاندارد طراحی DIN 3352
کاربرد جلوگیری از انفجار مخازن و لوله ها در اثر افزایش فشار
  استاندارد ابعاد و سوراخکاری فلنج ها   DIN EN 1092